La Carla ens recomana… El misterio de Tutankamon

La Carla C. ens porta la seva 4ª Recomanació. Es tracta d’un llibre sobre l’antic Egipte que podeu trobar a la Biblioteca: Bajo la arena de Egipto. 
El llibre està ambientat a Egipte, on uns arqueòlegs cerquen la tomba de Tutankamon. L’any passat, que va ser quan la Carla es va llegir el llibre, estaven treballant aquest tema a classe. Aquest any hem elaborat una Guia de lectura sobre Egipte i Mesopotàmia coincidint amb el moment en què ho treballàveu. Si cliqueu sobre l’enllaç, podreu veure tots els recursos que tenim a la Biblioteca relacionats amb aquest tema (inclòs aquest llibre també).
p { margin-bottom: 0.21cm; }
“Me leí el libro de Bajo la arena de Egipto porque me llamó la atención la historia y en esas semanas estábamos estudiando Egipto en sociales.

Este libro explica la historia del descubrimiento de la tumba de Tutankamon descubrida por Howard Carter el año 1922 en el Valle de los reyes. El descubrimiento fue curioso porque estaban a punto de abandorar la expedición arqueológica a causa de pocos descubrimientos. Pero un milagroso dia mientras pararon a comer encontraron un pequeño escalon que llevaba a un pasadizo subterránio a muchos metros de profundidad. Había dos puertas perfectamente cerradas y no habia manera de abrirlas hasta que finalmente y con mucha paciencia las abrieron.

Pocas semanas despúes todos los exploradores empezaron a morir lenta y dolorosamente. Por qué?”
I ja sabeu, gaudiu la lectura… I compartiu-la!

Source: La biblioteca recomana